reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Svatopluk Hodzovic

Svatopluk Hodzovic

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Filozof hladajuci pravdu v idealoch Zoznam autorových rubrík:  Láska a životSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Vyriešia zákaz fajčenia nefajčiarske miestnosti?

Svatopluk Hodzovic

Vyriešia zákaz fajčenia nefajčiarske miestnosti?

Odhliadnúc od toho, či sa má táto diskusia točiť okolo toho- či má byť úplný zákaz fajčenia v baroch a krčmách alebo nemá, zákon sa porušuje stále. A veľakrát je nám na smiech i „nefajčiarska miestnosť“

  • 8. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 886x
  • 4
Prestal som fajčiť, má to zmysel?

Svatopluk Hodzovic

Prestal som fajčiť, má to zmysel?

Mnohí mi určite odpovedia už po prečítaní mojej otázky, „samozrejme, že to má zmysel“. Určite. Aj ja si to myslím, myslel som si to, ale niekedy som na pochybách. Predstavte si túto situáciu: som šťastný, že nefajčím, a že už nemám chuť si zapáliť ani pri pive, keď má človek vypité, avšak prídem do nafajčenej krčmy. Úžasné

  • 8. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 29
reklama
SkryťZatvoriť reklamu